پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

رسانه و اصحاب رسانه چشم ناظر و مطمئن ملت هستند.

امروزه رسانه ها نقشی اساسی در روند تحولات جامعه دارند و مهمترین ابزار آگاهی بخشی به جامعه محسوب می شوند.

خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند، اهالی رسانه همزمان با ارائه و معرفی خدمات و فعالیت های مسؤولان به مردم، مشکلات و نیازهای مردم را نیز رصد کرده و با مطرح کردن آنها در رسانه ها، مسؤولان را از خواسته های مردم و کاستی های جامعه آگاه می کنند.

نقد منصفانه، اطلاع رسانی صحیح و بدون غرض ورزی و پیگیری امورات مهم جامعه توأم با اخلاق مداری از وظایف اصلی رسانه ها به شمار می رود و در این میان لازم است رسانه هایی که داعیه ارزش مداری دارند؛ بیشتر به این موارد دقت کنند.

اگر در رسانه ای دستگاه و نهادی مورد نقد قرار می گیرد؛ می باید نقاط مثبت و مؤفقیت های آن دستگاه نیز مورد توجه باشد چرا که بر این باوریم طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن دارند تا با تلاش وافر، آن چه را که عرضه می دارند ارزش خدایی به خود گیرد و بار معنوی داشته باشد.

نقد یکی از ملزومات رسانه ها به شمار می رود و اگر رسانه ای نقادی نداشته باشد نمی تواند نقش خود را به درستی ایفا کند اما باید توجه کرد که این انتقاد رسانه ها به انتقام تبدیل نشود.

ارائه اطلاعات صحیح به منظور دستیابی و دسترسی به واقعیات محیط اطراف، با وجود عوامل گوناگونی که در فرایند انتقال و تبادل اطلاعات؛ از رویداد تا خواننده وجود دارد، کار ساده ای نیست و این مهم؛ رسالت کاری یک خبرنگار را بیشتر نمایان می کند.

پایگاه خبری تحلیلی رسا با هدف اطلاع رسانی پررنگ و همه جانبه به عامه مردم ،نقد و تحلیل معضلات و مشکلات شهرستان اسلام آباد غرب به ویژه منطقه حمیل راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی این پایگاه، به عنوان مهم ترین و تنها رسانه اطلاع رسانی منطقه حمیل، به کارگیری یکی از بهترین و موثرترین ابزارهای ارتباطی روز برای  نیل به هدف اطلاع رسانی بوده است.

با لطف و عنایت خداوند متعال و با اراده و اتحاد چند شخص فعال و خوشنام در حوزه اجرایی و خبری و همچنین استفاده از تخصص و تجارب حرفه ای چندین ساله نویسندگان، پایگاه خبری تحلیلی رسا، درکنار سایر سایت های خبری و تحلیلی موجود ،آغاز به کار کرد .

بدون شک حضور در این عرصه نیازمند کسب اطلاعات،اخبار و تقویت دانش و بینش حرفه ای است و تداوم این آگاهی خواهی ها، حضور به موقع در اجتماع، ارائه اطلاعات و اخبار صحیح،اتخاذ تصمیمات بهتر بدون اطلاعات اعم از خبر و تحلیل و گفت و گو و پرسش و پاسخ و آموزش و ... میسر نخواهد بود و پایگاه خبری تحلیلی رسا امیدوارست تا در تامین این خواسته عمومی نیز نقش موثری ایفا کند.

 

 

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی