پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

 

بسمه تعالی

با سلام و درود نثار مردم غیور و سرافراز اسلام آبادغرب ، دالاهو و حمیل ، اینجانب علی صابری کاندیدای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی صمیمانه از لطف و درایت بی نظیر شما سپاسگزارم.بی تردید خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداشت خون شهدای گرانقدر و دفاع از آرمانهای امام راحل (ره)، و تبعیت از رهنمودها و سیاستهای مقام معظم رهبری از جمله افتخاراتی است که خداوند نصیب اینجانب نموده است .
از طرفی دیگر خدمتگزاری به مردم و تعهد به مطالبات و آرزوهای آنها برای اینجانب افتخار دیگری است که در همه مراحل زندگی آنرا ثابت نموده ام .
به اطلاع مردم شریف می رساند که به واسطه یک سوتفاهم در مسیر برنامه های انتخاباتی اینجانب وقفه ای ایجاد شده است .اکنون اعلام می دارم که حقیر بعنوان یک خدمتگزار در قوه قضاییه همواره خود را متعهد به قانون اساسی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و میدانم .لذا از تمام مردم شریف انتظار دارم در کنار دعا و درخواست از خداوند بزرگ برای شکل دادن به یک اتفاق مبارک در انتخابات اسلام آباد اندکی صبر کنند و با اعتقاد به ارزیابی منصفانه و دقیق شورای محترم نگهبان قانون اساسی انشاالله بزودی به عرصه رقابت انتخاباتی باز خواهم گشت.
علی صابری (پرنا)


توضیح رسا نیوز:

علی صابری هم طایفه ای حشمت اله فلاحت پیشه و رقیب اصلی درون ایلی وی،که به نظر بسیاری با وجود وی،فلاحت پیشه نه تنها امیدی برای پیروزی ندارد بلکه با ریزش وسیع آرا مواجه شده است،بعد از پایان بررسی های به عمل امده از شورای نگهبان،علی صابری از کاندیداهای پیشتاز انتخابات مجلس دهم در حوزه اسلام آباد غرب که از سوی نهادهای بررسی کننده صلاحیت کاندیداها تا قبل از این تایید شده بود،رد صلاحیت شد.

نظر بسیاری از مردم و اندیشمندان بر این است که رد صلاحیت صابری بسیار به سود فلاحت پیشه است،که هم می توان آنرا از دیگاهی تایید و از نگاهی دیگر نفی کرد،اما با در نظر گرفتن شرایط علی خصوص جایگاه شغلی علی صابری که از قضات برجسته استان می باشد،می توان به روزهای آتی خوشبین بود که ایشان جز تایید صلاحیت شدگان آخـر باشد،باید منتظر بود که آیا تایید صلاحیت های لحظه آخری بازهم فلاحت پیشه را از میدان به در خواهد کرد..


نظرات  (۱۱)

به امید بازگشت حاج علی و تغییر تمام معادلات
سلام 
پاسخ:
علیکم السلام و برکت الله
امیدواریم دکتر نادری و صابری و احمدیان تایید صلاحیت شوند تا انتخابات از دوقطبی بودن دربیاد.
  • مهندس جلیلیان
  • حتی با وجود صابری با زهم فلاحت پیشه برنده انتخابات است ..
    پاسخ:
    یه فال م برا ما بگیر مهندس [بیکار]
    دشمنان از تبلیغات گسترده علی صابری نهایت استفاده را بردند و با این حربه وی را از میدان خارج کردند ..
    رد صلاحیت کاندیدی که دارای منصب قضاست،و از چندین لایه هیات های بررسی کننده هم تاییده گرفته به دور از منطق و عقلانیت است،به یقن دستی در آستین است ..
  • حمیلی اصیل
  • در نگاه کلان میشه ماجرا را اینطور دید که لابی گری فشرده فلاحت پیشه منجر به این ماجرا شده،اما تاییده دوباره ایشان دور از ذهن نیست ..
    به قول مدیر وب سایت باسد منتظر اتفاقات آینده بود ..
    هر کسی بع غیر از فلاحت پیشه ..
    حتی اگر گزینه های شهریتان به دو گزینه جلیلیان و فلاحت پیشه هم برسه باز هم فلاحت پیشه رای نمیاره،چرا؟
    چون فلاکت یه مهره سوخته است برای مردم،هرچند مورد تایید تهرانی ها باشد ..
    آفرین کاملاً موافقم ...
  • جوانی از سیا سیاه
  • با سلام 
    هر فردی که این کامنت را می بیند به گوش همه اطرافیان خود برساند ما بیعت کنندگان با علی صابری و جوانان مظلوم ایل سیاسیاه که سالها با عوامفریبی فلاحت پیشه سرپلی مورد هجوم اذهان عمومی این شهرستان قرار گرفتیم،حتی در نبود علی صابری رای خود را به نام فرد دیگری به صندوق خواهیم انداخت،شعار ما از هم اکنون اینست :نماینده اسلام در مجلس دهم هر کسی به غیر از فلاحت پیشه ....
    به امید خدا و با یاری مولا هم تاییده خود را دوباره خواهد گرفت و هم روی جریان وابسته به فلاحت پیشه که لابی گری گسترده ای را برای برد تدارک دیده اند سیاه خواهد کرد ..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی