پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب گفت: تعداد 23نفر از زائران کربلا بعلت خوردن شام در عراق دچار مسمومیت شده که پس از رسیدن به شهر حمیل،5 نفر از ایشان از طریق فوریت های پزشکی به بیمارستان امام خمینی اسلام آبادغرب منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت پزشکی استان کرمانشاه از مسمومیت غذایی ۲۳ نفر از زائران کربلا در حوالی شهرستان اسلام آباد غرب خبر داده بود.

در همین رابطه دکتر حمید رضا بیگرضایی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد غرب گفت: تعداد 23نفر از زائران کربلا بعلت خوردن شام در عراق دچار مسمومیت شده که پس از رسیدن به شهر حمیل،5 نفر از ایشان از طریق فوریت های پزشکی شهرستان به بیمارستان امام خمینی اسلام آبادغرب منتقل شده اند.

وی افزود: این زائرین گرامی در خاک عراق  بعلت مصرف غذای سرد و مانده مسموم شده اند و مسمومیت آنها مربوط به صرف غذا در اسلام آبادغرب و دیگر شهرهای ایران نبوده است.

با توجه به  تشکیل پرونده اورژانس بیمارستان امام خمینی اسلام آبادغرب بر اساس اظهارات زائرین کربلا از که از استان خراسان رضوی بودند ، مسئولین کاروان در کاظمین برای زائرین غذا پخت نموده ولی این غذا در حوالی مرز مهران در خاک عراق به ایشان داده شده است که بعلت سرد شدن و ماندگاری غذا باعث مسمومیت این مسافران شده است.

کیومرث کرمی مسئول فوریت های پزشکی شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تایید خبر فوق  گفت: در ساعت دو و ۳۸ دقیقه بامداد امروز طی تماس اتوبوس حامل زائران کربلا که به حوالی شهر حمیل رسیده بودند، آمبولانس فوریت های پزشکی شهرستان سریعا" به محل اعزام شده و 5 نفر از زائرین بدحال که حالت تهوع شدید و استفراغ داشته اند به بیمارستان اسلام آبادغرب منتقل نموده است.

وی افزود: 18 نفر مابقی مسافران شخصا" با اتوبوس به بیمارستان مراجعه نمودند که مورد درمان سرپایی قرار گرفتند و 5 نفری که مسمومیت شدید داشتند پس از بستری شدن و درمان کامل صبح امروز از بیمارستان مرخص شده اند.

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی