پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

طرح ضربتی جمع آوری تابلوهای غیر مجاز از سطح منطقه با هدف حفظ زیبایی های بصری، رعایت قوانین، افزایش رفاه شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی ناشی از سقوط تابلوها در خیابان  اصلی مرکزی شهر حمیل اجرایی شد.
این طرح در هفته پایانی خردادماه سال جاری با همت حوزه خدمات شهری شهرداری به صورت ضربتی در بلوار شهید یعقوب نژاد، انجام شد.و انواع تابلوهای عمود بر نما، حاشیه معابر و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از حاشیه معابر پاکسازی گردید. 
 پاکسازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می گیرد.
نصب بدون ضابطه و بدون مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل دخیل در بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است،تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیر گذار هستند بلکه با عدم ایمنی لازم برای شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای آنان می شوند.
این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می رود، شهروندان ضمن عدم نصب تابلو های تبلیغاتی غیر مجاز در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

نظرات  (۵)

من بعنوان فامیل نسبی سببی تعدادی از خانواده شهدا بخاطر نصب تابلوی شهدای شهر ودیارماناز اقای جلوند کمال تشکر رادارم . خداوند در فردای قیامت اثواب واجر ونصیبش بنمایدو
ما از اقای جلوند کمال تشکر را داریم که واقعا دلسوزانه برای ابادانی این شهر تلاش میکنن ..بهتره ما هم بجای مشکل تراشی وتفرقه به عنوان یک شهروند کمکشون کنیم این شهر دوسه سال همینجور رها شده بود وکسی انتقادی نداشت..حال خودمان مقایسه کنیم شهر حمیل دو سه ماه پیش را با الان ..به نظر من اقای جلوند یک مدیر دلسوز برای این شهر هستن
اقای جلوند اگر این روزها مثل بر خیبان اصلی کمی به داخل کوچه ها وخیابانهای نزدیک خانه ی خودش نگاه بیندازد پر از مشکل است نمونه تانکر ماشین سنگین روی سنگ به جای چرخ .تپه های شن وماسه که جلوی راه رفتن عابر پیاده را گرفته .ومورد اول اگر تانکر از روی سنگ بیفتد وجان کودک معصومی را بگیرد اقای شهردار چه جوابی دارد که خیابا ن ها را گاراز معرفی کرذه اند تانکر مدت دوماه است که روی سنگ می باشد چرا داخل شهر اسلام اباد چنین اتفاقی نیست واگر این موارد باشد پلیس با ان برخورد می کند اقای شهردار شاید شما از کسی رودر بایستی داری جهت اقدام .
به امید موفقیت
بلاخره بعد از نزدیک 15 سال با توجه به جمع اوری و رفع سد معبر از طرف مدیریت جدید که انصافا مورد رضایت و حمایت اکثر مردم بود انجام شد و حالا خیابانهای حمیل شکل خیابان گرفته حالا انصاف با خودتان .
بله همه دیدیم چجوری پیاده رو ها رو خالی کردن،شنیده ها حاکی از آن است که شهردار جدید بووووکسور شده و قرار است که کلاس بوکس راه بیندازد ..
پاسخ:
انسان جایزالخطاست اما جناب آقای جلوند ظاهرا تا حدودی این روزها عصبی به نظر می رسد ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی