پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

پایگاه خبری تحلیلی رسا

اولین رسـانه مستقـل خبــری،تحلیـلی منطقه

تا ساعات پایانی امشب؛

مرز مهران به سمت عراق بسته خواهد شد


فرمانده قرارگاه عملیاتی ظفر از بسته شدن ورودی پایانه مرزی مهران تا ساعات پایانی امشب، به سمت عراق خبر داد.


سردار حسن کرمی فرمانده قرارگاه عملیاتی ظفر گفت: تا ساعات پایانی امشب، ورودی پایانه مرزی مهران به سمت عراق بسته خواهد شد و کسانی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند با همراه داشتن گذرنامه و ویزا به پایانه های مرزی شلمچه و چزابه مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به ورود زائران اباعبدالله الحسین(ع) به کشور محدودیت هایی را برای مرزهای خروجی کشور به خصوص مرز مهران در نظر گرفته ایم .
فرمانده قرارگاه عملیاتی ظفر با بیان اینکه آمار بازگشت زائران از عتبات عالیات رو به افزایش است افزود: تمهیدات ویژه این قرارگاه برای کنترل تردد و نیز برقراری نظم و امنیت جهت ورود زائران به کشور در نظر گرفته است.
سردار کرمی ادامه داد: به حمدالله همه ما آماده استقبال زائران به داخل کشور هستیم؛ جلسات و نشست های مختلفی با حضور همه مسئولان و نهاد های خدمات رسان صورت گرفته تا ورود زائران به کشورمان مانند خروج این عزیزان مشکلی نداشته باشد.

نظرات  (۱)

مسئولین امر باید فکری جدی به حال اربعین کنند،این وضعیت قابل تحمل نیست،ادارت و سازمانهای متولی در استان ایلام تمام صنف ها رو به حال خودشان رها کرده اند،قیمت ها در مهران سرسام آور است از 10 برابری قیمت کرایه تا بازار سیاه بلیط اتوبوس،جالبتر رفتار شهرداری و شورای شهر است که به ازای هر اتومبیل پارک شده بین 20 تا 30 هزار تومان دریافت کرده اند اما در رسانه های جمعی طوری صحبت میکنند که انگا پای زائر رو رویچشمشان می گذارند ...
مرز مهران باید برای سالهای دیگر بسته شود و در مقابل سایر پایانه ها را جایگزین کنند ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی